¡Cambiamos de blog!

A partir de ahora podéis seguirnos en

jueves, 10 de julio de 2014

MARCATS

Això acaba de començar i tinc moltes coses guardades per anar-vos ensenyant. Avui vull compartir amb tots vosaltres un dels projectes més importants que he fet fins ara. Fa un parell de mesos vaig finalitzar els meus estudis en fotografia a l'escola Grisart i vaig presentar el projecte MARCATS com a treball final.

MARCATS és un projecte amb el que volia mostrar els tatuatges com una forma de vida, una manera d'expressar-se, unes petites obres d'art que ens diferencien els uns dels altres. Volia trencar tots els tabús que existeixen de cara als tatuatges, i que la gent vegi que actualment no hi ha un grup concret a la societat que únicament porti tatuatges com antigament, sinó que per molt que no ens ho sembli o per molt que no els veiem qualsevol persona de qualsevol edat o classe en pot portar un.

Espero que us agradi aquest projecte, tant com em va agradar a mi fer-lo!


















Una abraçada,
Laura.

5 comentarios: