¡Cambiamos de blog!

A partir de ahora podéis seguirnos en

viernes, 11 de julio de 2014

Raks Neit Dansa

Fa gairebé un mes vaig tenir l'oportunitat de fotografiar el festival de dansa del ventre que va fer l'academia Raks Neit a Terrassa. No només em va agradar poder estar allà fotografiant l'espectacle, sinó que a més vaig poder gaudir d'aquest de ben aprop. 

Els agraeixo, tant al Jorge com a la Núria, que em permetessin ser allà i participar en el seu projecte i us animo a tots i totes a provar aquesta varietat de la dansa o, si més no, a gaudir de l'espectacle que aquesta acadèmia ens ofereix perquè val molt la pena.

A continuació us presento una petita selecció de les fotografies que vaig realitzar durant el festival. Espero que us agradin!
















Una abraçada,
Laura.

No hay comentarios:

Publicar un comentario