¡Cambiamos de blog!

A partir de ahora podéis seguirnos en

domingo, 13 de julio de 2014

Ruta d'estiu

L'estiu passat vaig tenir l'oportunitat de poder fer el Camino Natural de Montfalcó al Congost de Mont-rebei, situat entre Catalunya i Aragó. És una experiència molt recomanable per endinsar-te al bell mig de la natura, a llocs realment fascinants. Tots aquells que patiu de vertigen abstingueu-vos perquè es tracta d'una ruta feta per sobre de taulons de fusta enganxats a les parets de roca situades als costats del riu.
La ruta també es pot realitzar amb caiac i amb barca de riu. Jo la vaig fer a peu i estic desitjant poder-hi tornar per poder-la fer amb caiac i veure aquells impressionants paissatges des d'una nova perspectiva.
Aquí us deixo un recull de les fotografies que vaig realitzar, que espero que us agradin i us generin curiositat i inquietud per visitar aquest meravellós lloc.
Que acabeu de passar un bon cap de setmana!















Una abraçada,
Laura.

No hay comentarios:

Publicar un comentario